Wednesday, September 2, 2009

selesai la sudahhh....

ari nh selesai la sudah persoalan yang bermain diminda ku..macam-macam aku fikirkan..takut pn ada.Mengadap mak datin...punye la tegas....perrrghhh..ngeri aku tadi..seluruh tubuh ku membeku kesejukkan..ku harapkan penuh pengertian dari renungan mata mu...berjalan dan duduk di hadapannya sambil tersenyum simpul..takutnyeee......tapi ku beranikan dia meneruskan apa pun yang terjadi..biar kan ia menjadi sisa kenangan ku di masa akan datang..ke mana menghilang kenangan andai siang berlabuh tanpa mentari pagi..ku biar cahaya melalui celah-celah dedaun yang rendang...saat itu aku pasrah andai itu suratan dan ketentuan yang ditentukan dalam sejarah hidupku...berikan ku peluang meengorak langkah bersama arus ke dinginan pagi....aku berjaya menangkis segala halangan...bukan ku takut tapi aku seolah-olah menyerah kalah..mungkin aku tidak mempunyai kekuatan lagi..kadang kala aku terleka dengan mainan perjalanan hidup yang penuh kesabaran dan ke nistaan......melalui itu aku teguhkan hati memperjuangkan segala keluahan resah diri ku ini...jangan....tunggu aku...........

No comments:

Post a Comment